مادفوم

اندیشه ای نو در صنعت ساختمان

درباره ما

شرکت مادفوم از سال ۱۳۸۶ با هدف تولید انواع پلاستوفوم، از جمله پلاستوفوم های ساختمانی، ورق‌های فشرده و فوم بسته بندی فعالیت خود را آغاز نموده. مادفوم در طی این سال‌ها با ارتقا کمی و کیفی محصولات خود و راه اندازی خطوط تولید جدید و دریافت گواهی نامه های مربوطه از جمله گواهی استاندارد، گواهی فنی مرکز تحقیقات راه و مسکن شهرسازی، ایزو ۱۴۰۰۰، ایزو ۹۰۰۱، سیستم مدیریت فراگیر و… در جهت خدمت بهتر به صنعت و تولید کشور عزیزمان تلاش می‌کند.

این شرکت در ادامه مسیر خود امیدوار است با تکیه بر الطاف الهی و توانمندی و دانش نیروی انسانی متخصص و متعهد خویش بتواند گامهای بزرگتر و موثری را در خدمت به تولید و پیشرفت صنعت این مرز و بوم بنماید.

مقایسه یونولیت استاندارد و یونولیت غیر استاندارد در بازار

یونولیت، یکی از جایگزین‌های بسیار مناسب برای بلوک‌های سیمانی و یا سفالی به شمار می‌رود. جنس یونولیت موجود در بازار درجه بندی دارد. برخی از افراد سودجو برای سود بیشتر خود، از کیفیت یونولیت کم کرده و باعث خسارت های زیادی به مشتری می‌شوند. در این ویدیو از مادفوم، با تفاوت جنس استاندارد و متفرقه بیشتر آشنا می‌شویم. همچنین ویژگی های یونولیت کندسوز را که توسط شرکت مادفوم تولید می‌شود، بررسی می‌کنیم.

نمایشگاه ها

 شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران-مرداد ۹۵

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران-مرداد ۹۴

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران-مرداد ۹۷

گواهینامه ها

دریافت گواهی نامه های سیستم مدیریت فراگیر و انجمن کیفیت ایران برای تولید محصول یونولیت علاوه بر اخذ نشان استاندارد توسط شرکت مادفوم

انجمن کیفیت ایران

گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ (ISO 9001)

انجمن دارندگان نشان استاندارد

انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران

پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری

گواهینامه سیستم مدیریت فراگیر