مادفوم

اندیشه ای نو در صنعت ساختمان

فهرست مطالب

فروش یونولیت در تهران

در این مقاله قصد داریم دلایل گسترده فروش یونولیت در تهران را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

دلایل فروش یونولیت در تهران:

خصوصیات یونولیت ها

بادوام

دوام استثنایی یونولیت ها بدان معنیست که این متریال می‌تواند از طیف وسیعی از کالاها به طور موثری محافظت کند. این متریال مقاوم در برابر رطوبت است و استفاده از این متریال را برای نگهداری محصولات غذایی در شرایط سرد، ایده آل می‌کند و همچنین بالاترین استاندارد بهداشتی را رعایت می‌کنند.

سبک وزن

یونولیت ها از ۹۸٪ هوا ساخته شده است. به دلیل وزن بسیار کم، استفاده از آن به عنوان یک متریال برای بسته بندی، وزن کل محصول را به حداقل می‌رساند. این ویژگی هزینه حمل و نقل را در مقایسه با سایر متریال‌های بسته بندی کاهش می‌دهد. به نوبه خود این بدان معنی است که مصرف سوخت حمل و نقل نیز کاهش یافته و میزان انتشار گازهای گلخانه ای به حداقل می‌رسد، که همه این موارد در کاهش گرم شدن کره زمین نقش دارند.

 

عایق بندی

ویژگی عایق حرارتی بودن یونولیت ها، به تازه نگه داشتن مواد غذایی در حین زنجیره توزیع، کمک کننده می‌باشد. این متریال به طور گسترده ای برای بسته بندی غذاهای دریایی و سینی‌های بذر مورد استفاده قرار می‌گیرد که با از دست دادن گرما به میزان کم، به رشد گیاهان کمک می‌کند.

 

بررسی اجمالی و دلایل دیگر فروش یونولیت در تهران

یونولیت ها یا پلی استر گسترده (EPS) برای کاربری‌های متعددی استفاده می‌شود. با این حال کاربرد اصلی آن به عنوان یک متریال برای بسته بندی و محافظ نگه داشتن محصولات الکترونیکی است. ویژگی عایق حرارتی بودن یونولیت ها و محافظت عالی مکانیکی از محصولات، این متریال را برای بسته بندی غذاهای دریایی و سایر مواد غذایی ایده آل می‌کند. استفاده از یونولیت ها همچنین در باغداری به عنوان سینی‌های بذر کاربرد دارد.

خاصیت عایق ضد ضربه در بسته بندی‌های یونولیتی، محافظت از طیف گسترده ای از محصولات را تضمین می‌کند. علاوه بر این مورد، مقاومت فشرده سازی آن به این معنی است که استفاده از یونولیت ها هنگامی‌که امنیت کالا بسیار مهم است، بسیار مفید خواهد بود. از یونولیت ها همچنین در ساخت صندلی‌های اتومبیل کودکان و کلاه‌های دوچرخه سواری استفاده می‌شود، که در آن خصوصیات محافظتی، استحکام و خاصیت ضد ضربه بودن، بسیار مهم است.

 

فرآیند تولید و قالب سازی یونولیت ها

بر خلاف سایر فرآیندهای ترموپلاستیک، تولید محصولات یونولیتی ایجاب می‌کند که مواد اولیه قبل از فرآیند نهایی قالب ریزی و سازه ای تهیه شوند. ماده اولیه این متریال کروی شکل و از نظر ظاهری شبیه به قند است.
فرآیند تبدیل در سه مرحله انجام می‌شود:

 

۱. پیش گسترش

دانه‌های کوچک پلی استر کروی شکل با استفاده از مقدار کمی‌پنتان (به طور معمول ۵٪ وزن) بعنوان ماده دمنده، حدود ۴۰ برابر اندازه اصلی خود گسترش می‌یابند. این فرایند شامل گرم کردن مهره‌ها و استفاده از جریان بخار است که باعث جوش خوردن ماده دمنده شده و در نتیجه باعث ایجاد سلولهای بسته می‌شود.

 

 

۲. تکمیل شدن

با خنک شدن مواد، مایعات پنتان را خنک کرده و یک خلاء جزئی در داخل مهره تشکیل می‌شود. مهره‌ها به مدت تقریبا دوازده ساعت به مخزن نگهدارنده برگردانده می‌شوند، تا دیفرانسیل فشار مساوی شود و یک گرانول تثبیت شده به دست آورد.

 

۳. شکل گیری نهایی

در این مرحله نهایی، مهره‌های از قبل منبسط شده در قالب با بخار، مجدداً گرم می‌شوند، در نتیجه انبساط نهایی صورت می‌گیرد و مهره‌ها برای ایجاد قالب به هم می‌رسند. این مرحله همچنین می‌تواند برای تشکیل بلوک‌های بزرگ استفاده شود که می‌تواند به شکل مورد نیاز به صورت پانل، تخته، سیلندر و غیره تقسیم شود. در این شکل نهایی یونولیت از ۹۸٪ هوا تشکیل شده است.

مانند همه مواد ترموپلاستیک، یونولیت ها از زنجیره ای پلیمر با وزن مولکولی بسیار خوبی تشکیل شده است. وزن یک مولکول معادل جرم آن است و می‌توان با اضافه کردن جرم اتم‌های تشکیل دهنده آن محاسبه کرد. یونولیت یک پلیمر خطی است که واحد اصلی آن استایرن است (C8H8) و جرم مولکولی آن ۱۰۴ است، اما با وجود اتصال آن به عنوان پلاستیک، جرم آن می‌تواند بین ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ متغیر باشد (زیرا زنجیره پلیمری می‌تواند تعداد نامحدودی از پیوندهای مولکولی را در بر می‌گیرد، اما نمی‌توان میزان توده پایانی را تعیین کرد).

 

آینده یونولیت ها

اگر یونولیت ها به درستی تولید شوند، بازیافت یونولیت ها فقط همراه با دی اکسید کربن و آب خواهد بود. متأسفانه، تنها یک درصد از ۱۱ میلیارد کیلوگرم یونولیتی که هر سال دور ریخته می‌شود بازیافت می‌شود. تحقیقات جدید در مورد روشهای کاهش استفاده از CFC و ایجاد عوامل دمیدن جایگزین که به لایه ازن آسیب نمی‌رسانند در رابطه با تولید یونولیت ها، به کار گرفته می‌شود. تحولات اخیر، شامل فرآیندی است که از دی اکسید کربن تحت فشار برای تولید سلولهای کوچکتر و یکنواخت تر استفاده می‌شود. این موارد به نوبه خود، یونولیت های قوی تر و نرم تری نسبت به موردهای قبلی ایجاد می‌کنند.

 

یونولیت و محیط زیست

بسته بندی یونولیتی، یک پلیمر ترموپلاستیک مبتنی بر استایرن است، (که به طور طبیعی در محصولاتی مانند توت فرنگی، لوبیا و قهوه نیز مشاهده می‌شود.) که حاوی CFC یا HCFC نیست. بخش کمی‌از ماده دمنده هیدروکربن است که به راحتی در جو تجزیه می‌شود و در نتیجه یونولیت هیچ تأثیر منفی بر روی لایه ازن ندارد.

 

فروش یونولیت در تهران

فروش یونولیت در تهران اغلب از طریق تولیدی‌ها، فروشگا ه‌ها و مراکز عرضه یونولیت امکان پذیر است.همچنین محصولات یونولیتی، از طریق فروشگاه‌های اینترنتی که قابلیت ارسال محصولات، به تمامی‌شهرها را دارند، نیز به فروش می‌رسد، اما می‌توان گفت بهترین گزینه در شهر تهران برای استفاده در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی یونولیت است و برای همین مورد هم بیشترین کاربرد را در این شهر داشته و مشتریان زیادی دارد. پس می‌توان نتیجه گرفت که فروش یونولیت در تهران روی بورس بوده و مشتریان زیادی حتی از شهرهای دیگر برای خرید این نوع کالای صنعتی به این شهر می‌آیند زیرا اکثر تولیدی‌های این کالا در تهران بوده و انواع آن رو می‌توانید در این شهر پیدا کنید. در ضمن خدمات مختلف مربوطه آن هم به وفور در تهران یافت می‌شود که از طریق نمایندگی‌های فروش آنها قابل سفارش بوده و نشاندهنده بورس بودن این کالا در تهران است.

جهت مشاهده قیمت یونولیت در تهران کلیک کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات